Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
    Все си е тая, колега и с 98 и с разни рейсинг съм я пробвал. Няма оправия. Като казвам пробвал съм я карал така даже повече от месец.
    Значи както казаха колегите остават настройките на газовата. С моята имам подобен проблем, ако я запаля и веднага тръгна. Ако поработи 2-3 минути на место върви без забележки на бензин.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
      Колеги, на газ няма глъхнене. Като прехвръля на газ на около 30 градуса, колата върви и глъхненето го няма. Изключвам газовата, прехвърля на бензин и глъхне докато не загрее.
      Струва ми се, че 30 градуса са доста малко за работа на газ. От там може да идват проблемите със смесите, които да лъжат бензиновия комп.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
        Колеги, на газ няма глъхнене. Като прехвръля на газ на около 30 градуса, колата върви и глъхненето го няма. Изключвам газовата, прехвърля на бензин и глъхне докато не загрее.
        Това няма нищо общо
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • Тогава ще пробвам да я покарам известно време само на бензин и да видим. Дано правилно съм ви разбрал
          Алфа...всичко друго е компромис!
          http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
          Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
          Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

          Comment


          • na4inana na vrazvane na LPG-to
            ALFA ROMEO 155 2.0 8V

            Comment


            • Газовата и да е виновна имал съм подобен проблем и преди нея. Сега нз може и тя да прави мизерии. Предния път беше дебитомер. А днес се опита да си загасне на един светофар - изведнъж оборотите паднаха за секунди и пак се закрепиха на около 900. Закачам да видя за грешки, няма.
              И едно питане - кога дебитомера трябва да качи волтажа и количеството въздух - при подаване на газ или като задържиш педала след натискането му? Защото като я форсирам без да задържам газта, дебитомера не иска да качи повече 140-150 кг. Като го позадържа педала отива към 230-250, но рядко. Предимно е под 200 кг
              Алфа...всичко друго е компромис!
              http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
              Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
              Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

              Comment


              • На дебитомера му трябва известно време за да измери количеството въздух. Затова при преход от едни обороти на други не отчита мигновенно. При замърсен дебитомер тази инертност е още по-силно изразена.
                Важно е за дадени установени обороти на мотора, желаните от ECU - то и отчетените от дебитомера стойности на дебита въздух да са максимално близки.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • На празен ход исканото количество въздух и постъпващото имат разлика от по-малко от кг/ч, което да разбирам, че е нормално. Явно причината е другаде. Ще пробвам да откача сондата като е студен двигателя да видя как ще се променят нещата.
                  Алфа...всичко друго е компромис!
                  http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                  Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                  Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                    Тогава ще пробвам да я покарам известно време само на бензин и да видим. Дано правилно съм ви разбрал
                    Това е начинът. Ако проблемите изчезнат, иди да ти пренастроят газовата.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • От днес го пробвам и да видим. А след като сондата е откачена и колата е работила известно време трябва ли компютъра да запише грешка?
                      Алфа...всичко друго е компромис!
                      http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                      Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                      Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                      Comment


                      • некви джипове по 2 тона дигат 166-ците

                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                          Газовата и да е виновна имал съм подобен проблем и преди нея. Сега нз може и тя да прави мизерии. Предния път беше дебитомер. А днес се опита да си загасне на един светофар - изведнъж оборотите паднаха за секунди и пак се закрепиха на около 900. Закачам да видя за грешки, няма.
                          И едно питане - кога дебитомера трябва да качи волтажа и количеството въздух - при подаване на газ или като задържиш педала след натискането му? Защото като я форсирам без да задържам газта, дебитомера не иска да качи повече 140-150 кг. Като го позадържа педала отива към 230-250, но рядко. Предимно е под 200 кг

                          Не, че нещо но този дебитомер не трябва ли доста повече да измерва?


                          Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                          Comment


                          • Аз как си правя диагностика на дебитомера:
                            1. Смятам максималния дебит, на който ДВГ е способен, по формулата дадена тук: http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=128
                            (става за атмосферни двигатели само)
                            2. Давам яко газ на 2-ра или 3-та, до достигане на обороти на макс мощност и сравнявам резултатите. Ако разликата е до 8-10 % (?) дебитомерът е ОК.
                            '05 166 V6
                            '98 156 2.0 TS ex ...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
                              Аз как си правя диагностика на дебитомера:
                              1. Смятам максималния дебит, на който ДВГ е способен, по формулата дадена тук: http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=128
                              (става за атмосферни двигатели само)
                              2. Давам яко газ на 2-ра или 3-та, до достигане на обороти на макс мощност и сравнявам резултатите. Ако разликата е до 8-10 % (?) дебитомерът е ОК.
                              По добре е да изчисляваш и съпоставяш дебита при оборотите при които мотора има максимален въртящ момент вместо при тези при които има максимална мощност.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Колеги, ако на човека му показва 250 единици дебитомера на 2-ка мотор, не е ли най-правилно, да намери първо за това причината?


                                Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                                Comment

                                Working...
                                X